czwartek, 10 grudnia 2015

Monachium, Bawaria, Niemcy

Dotarła do mnie pierwsza oficjalna kartka z postcrossing.com od użytkownika muccard. Widok Monachium, a w tle Alpy... Już chyba wspominałam, że uwielbiam góry? Darzę je ogromnym sentymentem. I tak jak w Niemczech byłam kilka razy, tak jakoś w tych rejonach południowych mnie nie widzieli, czego żałuję. I jest to kartka, która zachęciła mnie do zgłębienia tematu i poczytania o tym mieście i całym regionie, bo choć coś kojarzę z niemieckiego, to o wiele mniej niż bym chciała i powinnam. Jednak to zadanie na potem, bo teraz studiuję przewodniki po Pradze ;) Na razie jedynie szybko znalazłam podstawowe informacje o widocznym na pocztówce łuku triumfalnym, Katedrze NMP, Kościele Teatynów i samym Starym Mieście.

I piękny znaczek z Małym Księciem! :)

6 komentarzy:

  1. Gdybyś nie napisała o tym łuku, to bym go w ogóle nie zauważyła. Pewnie dlatego, że dalszy plan, kolory, no i te góry tak oczarowują, że trudno oderwać wzrok. Przepiękna pocztówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zauważyłam tego łuku, bo mój wzrok zatrzymał się na tych pięknych górach! Wspaniała kartka, a Monachium jest na mojej niemieckiej liście marzeń. Podobno to piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łuk też dopiero po jakimś czasie wychwyciłam, jak na góry się napatrzyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny widok, a znaczek z Małym Księciem chciała bym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Hong Kongu z trzema małymi świnkami dostałam ;) jakoś bajkowe mi się trafiły, choć czy Mały Książę to bajka, to by pewnie można dyskutować. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Monachium jest położone w naprawdę pięknym miejscu i z chęcią kiedyś spędziłabym tam więcej czasu, bo zarówno samo miasto jak i jego okolice są cudowne. świetna kartka jak na pierwszą oficjalną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - wszystkie chętnie czytam :)