piątek, 4 grudnia 2015

Nocny Kraków zimą

Przepiękna pocztówka dotarła do mnie niedawno od Romanka w ramach tagu zimowego na forum. Klimatyczny widok zaśnieżonego Kościoła Mariackiego nocą. Wiele osób prowadzących blogi o pocztówkach pisze, że są one dla nich pewnego rodzaju oknem na świat i sposobem na jego zwiedzanie/poznanie i być może dla mnie też kiedyś tym się staną, ale otrzymane do tej pory, albo pokazują miejsca, o których dużo czytałam, bo planuję się tam wybrać w niedalekiej przyszłości i jedynie mnie w tym postanowieniu utwierdzają, albo miejsca dobrze mi znane z wyjazdów wcześniejszych. To czego się nie spodziewałam, to to, że zwykła kartka może pobudzić tak silnie wspomnienia. Dzięki tej widokówce odżyły wspomnienia niedawnego, bo wrześniowego, kilkudniowego wyjazdu do Krakowa. Zaczęłam przeglądać zdjęcia, część wywołałam w końcu! Przeczytałam swoje notatki z tych kilku dni. Dziękuję!

Sama kartka podoba mi się bardzo  i publicznie oznajmiam, że kartki zimowe i nocne stają się powoli moimi ulubionymi, dzięki tej niesamowitej tajemniczości, niepowtarzalnemu klimatowi, zwyczajnie mają swój urok.
To co dla mnie istotne w kartkach, to co pewnie zauważyliście treść zamieszczona na odwrocie, te "kilka zdań" o sobie, miejscu z widokówki, danym dniu, zainteresowaniach, ta mikro część świata nadawcy, którą się ze mną dzieli. Dziękuję Wam za ten czas.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tę kartkę! W ogóle kartki J. Walczewskiego są wyjątkowe, bardzo klimatyczne. Pamiętam jak zaczynałam swoją przygodę z oficjalną stroną postcrossingu i pierwszy raz zobaczyłam ją u kogoś w galerii. Oniemiałam i bardzo chciałam ją mieć!
    I po jakimś czasie od kogoś ją dostałam :)
    Do tej pory uważam, że jest to najpiękniejsza kartka z Krakowem jaką widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczna, aż chce się tam być. Tak już bym chciała, aby spadł śnieg. Pocztówki to takie moje okienka, które przenoszą mnie do innego kraju, miasta - w inny świat, który dzięki temu mogę poznać, nie tylko czytając tych kilka zdań napisanych na pocztówce, ale również później, gdy próbuję dowiedzieć się o nich czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie napisałaś. Przekażę Jaśkowi Walczewskiemu,że jego kartki się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! I proszę o więcej ;) jeszcze raz dziękuję za kartkę :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz - wszystkie chętnie czytam :)