niedziela, 20 grudnia 2015

Guernsey

Przyznam, że jeszcze w listopadzie o Guernsey wiedziałam bardzo mało. Kartkę otrzymałam od Denise z serwisu Postcard United, a żeby było ciekawiej tego samego dnia dotarła do niej moja z Bydgoszczą - tak ta wszystkim forumowiczom dobrze znana, czyli moja ulubiona tutejsza, przynajmniej na razie ;)
Na odwrocie świetny postcrossingowy znaczek z konturami wyspy. Czy w Polsce jakiś tego typu mamy i jedynie ja go nie kojarzę, czy jeszcze brak?
Czy muszę pisać, że kartka mi się podoba? :) Wiadomość też była bardzo miła, a przez jednocześne praktycznie wysłanie kartek, choć nieświadome, zrobił się swoisty SWAP.
Pozdrawiam Was już przedświątecznie. W Pradze było fantastycznie i jak się tylko ogarnę po tym świątecznym szaleństwie, to na pewno napiszę więcej. Cieszę się, że moje kartki do części z Was już dotarły. Niestety nie do wszystkich udało mi się wysłać, a jedynie do nielicznych, z którymi się wcześniej umówiłam, bądź wymieniłam już więcej kartek i czułam potrzebę podzielenia się wizytą w Czechach :) Wesołych Świąt i wielu wspaniałych kartek z całego świata!

6 komentarzy:

  1. Otrzymałem również kartkę od tej osoby z PU, ale Twoja jest zdecydowanie ładniejsza niż moja. Ale bardzo ucieszył mnie fakt w ogóle otrzymania kartki stamtąd.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, szczególnie, że akurat tam tego samego dnia i do tej samej osoby wysłałam ;) Chociaż Denise ma ponad 400 wysłanych kartek a sama wyspa ponad 500 jakoś, więc zdecydowana większość od niej pochodzi.

      Usuń
  2. jakiś czas temu także dostałam identyczną kartkę od osoby o takim samym imieniu, również za pośrednictwem PU :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również się podoba, jedna z ładniejszych z Guernsey, które widziałam.
    Spokojnych Świąt i Szczęścia w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna kartka, chyba właśnie tak sobie wyobrażam tę wyspę! ja jakoś póki co nie mam szczęścia do kartek z PU,to znaczy dostaję ładne, ale jednak klasyki. jak na razie najbardziej egzotyczna była Malezja. może kiedyś i mnie w końcu się uda złapać coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi te na PU na razie jakoś bardziej się podobały, ale PC ma zdecydowanie więcej interesujących mnie opcji typu segregacja itp. Powodzenia!

      Usuń

Dziękuję za komentarz - wszystkie chętnie czytam :)