piątek, 1 stycznia 2016

Konkurs noworoczny z pieczęcią, Chojnice

Witajcie w Nowym 2016 Roku :)
Na dobry początek szybki, łatwy konkurs, a właściwie mała niespodzianka, upominek ode mnie. Ponieważ te kilka osób, które na forum w temacie o pieczęciach się wypowiedziały były za, to postanowiłam jedną taką kartkę przekazać w konkursie ;)
Do wyboru wzór nr 1

 lub nr 2


Z tyłu przybita taka pieczęć (skan romanka z wątku w forum zapożyczony tymczasowo)

Oczywiście znaczek pewnie nie będzie świąteczny :D I wysyłka z Bydgoszczy.
Wystarczy do 3 stycznia 2016 do godziny 15 czasu polskiego podać w komentarzu, którą kartkę chcielibyście dostać.
Najpóźniej w poniedziałek po przedszkolu moje szkraby wybiorą zwycięzcę, do którego poleci kartka - wypisana i ostemplowana, chyba, że wyraźnie zaznaczycie, że wolicie czystą w kopercie, to też przeciwwskazań nie widzę :) Będę wdzięczna jeżeli w komentarzu napiszecie, czy i u Was w mieście takie pieczęci można dostać, co o nich sądzicie, czy  kolekcjonujecie np. itp. Sama w kilku miastach spotkałam i jeżeli zainteresowanie będzie, niedługo pojawi się podobny szybki konkurs z kartką i pieczęcią bydgoską :) W późniejszym czasie może i z innymi. Zapraszam i wielu niepowtarzalnych kartek w 2016 Wam życzę :)

6 komentarzy:

  1. W moim miasteczku takich pieczęci nie ma, a szkoda bo mimo że ich nie kolekcjonuję, to jednak jest to bardzo mily dodatek do pocztówki.
    Chętnie wezmę udział w konkursie i poprosiłabym kartkę nr dwa, wypisaną w razie czego :)
    Wielu pięknych pocztówek w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również preferowałabym kartkę numer 2, wypisaną. kiedyś w Trójmieście rozglądałam się za tego typu pieczęciami, ale niestety nigdzie nie udało mi się takowych znaleźć. chociaż czuję, że gdzieś muszą się kryć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Informacji Turystycznej najczęściej spotykałam :) Dziękuję za udział.

      Usuń
  3. Widywałam czasami gdzieś u kogoś takie pieczęcie, ale przeważnie zagraniczne, u siebie się z tym nie spotkałam, a szkoda. Chojnicka pieczęć bardzo mi się podoba :) Preferowała bym pocztówkę nr 2, wypisaną.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie ma takich pieczęci, ale widywałam takie kiedyś (nawet dostałam kilka kartek) np. w Słupsku i Zakopanem i w jakimś nadmorskim miasteczku, ale nie pamiętam gdzie :/ Takie pieczątki to fajny dodatek do kartki, no i zwykłego datownika PP. Warto pytać o takie pieczątki np. w Informacji Turystycznej, bo zdarza się, ze je mają, lecz nie zawsze na widoku. Chociaż zauważyłam, że część kartek jest już hurtowo wcześniej podbijana ;)
    A ta pięczątka z Chojnic jest rewelacyjna, wykonana bardzo konkretnie, minimalistycznie a jednoczęsnie pokazuje wszystko co z tym miastem się kojarzy.
    Obie kartki są ładne, ale druga bardziej mi wpadła w oko :)
    No i uwielbiam wypisane kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Padł mi laptop :( Starszy wylosował i wygrywa Kinga - gratuluję i poproszę o adres na kahlan84@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - wszystkie chętnie czytam :)