poniedziałek, 4 stycznia 2016

Stany Zjednoczone, Nowy Jork

Kartek ze Stanów Zjednoczonych otrzymałam już kilka, a i ode mnie tam poleciały chyba cztery. Przyznam, że zdarzają się takie, które podobają mi się bardzo i jakieś dziwne nie wiem dlaczego do mnie adresowane, bo z preferencjami nic wspólnego nie mają, a jakoś wymagająca nie jestem ;) Za to zawsze podobają mi się znaczki.

Z oficjalnych najbardziej przypadła mi do gustu czarno-biała multi z Nowym Jorkiem z Postcard United od Nathana, ogólnie na razie na PU ładniejsze kartki dostaję ;)





Z Postcrossing.com dostałam same specyficzne... Od TheRedBaron

I od Sugar_Rush


 
Najbardziej podoba mi się kartka wysłana z Polski w ramach geograficznego RR na forum od dziny ;)
Która kartka Wam się podoba najbardziej? 
Wczoraj miałam małe problemy z laptopem i wyniki konkursu podałam w komentarzu, więc powtórzę jeszcze tu: kartka zaadresowana poleciała już dzisiaj do Kingi - gratuluję i za jakiś czas pojawi się kolejny konkurs :)

6 komentarzy:

  1. Pocztówki z NY, to jedne z ładniejszych które widziałam, a dwie kolejne, te specyficzne nie bardzo przypadły mi do gustu. Znaczek z lampą od Tiffaniego wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczek z lampą ratuje kartkę ;) Chociaż zapewne są osoby, którym by się spodobała i szkoda, że nie wszyscy starają się chociaż w minimalnym stopniu dopasować do preferencji odbiorcy, ale cóż. Wiadomości za to były też ciekawe w tych specyficznych :)

      Usuń
  2. najładniejsze według mnie są zarówno pocztówka jak i znaczki numer 1, lubię takie klasyczne, wręcz sztandarowe, widoki a w porównaniu z pozostałymi kartkami ta tym bardziej wydaje się być piękniejsza.

    u mnie o tym gdzie co ładniejsze dostaję trudno stwierdzić, bo na PC mam kartek prawie 1000 a na PU dopiero przyszło mi 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie podobają się wszystkie znaczki, a najbardziej ostatnia pocztówka. Co ciekawe nie mam ani jednej pocztówki prezentującej Nowy Jork :D chyba jestem wyjątkiem xd
    Otrzymałam z PU wiele bardzo ładnych i przemyślanych pocztówek. No i nowe kraje, i mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej kartce się zakochałam!
    Znaczki w USA rzeczywiście są piękne i bardzo zróżnicowane, no i nie wychodzą z obiegu. To mi się podoba, bo można dostać kartkę ze znaczkiem sprzed kilku lub kilkunastu lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wychodzenie z obiegu w Polsce... Jeszcze rozumiem przed/po zmianie z tysięcy złotych za znaczek na złotówkę, ale teraz... Szkoda. A ta seria za 1 centa w USA jest fantastyczna :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz - wszystkie chętnie czytam :)